Luahan Perasaan Semata-Mata


Keadaan yang berlaku sekarang di sekeliling aku..

1) Bergaduh sebab tiket bola..

2) Mencuri TIKET BOLA..

3) Aku yang handle event tu..TAPI..Orang lain plak yang menyebok..

4) Lebih pentingkan BOLA daripada PELAJARAN..

5) Terlalu MENGAGUNG2KAN KOREA..Meh sini aku tanya pasal NABI MUHAMMAD..
Ada Berani..??

6) Terlalu SIBUK dengan TUGASAN..Sehingga SOLAT DILUPAKAN..
Semua kasi alasan datang bulan EVERY WEEK..

7) Semua orang cakap sebegini "KAMI COUPLE XSETERUK CAMTU..KAMI BAIK"
Kasi sikit ayat Quran yang menyetujui ayat tu..Aku CABAR orang cakap camtu..



p/s:Aku ni bukan la baik sangat..Tapi tak salah kalau nak ingatkan manusia yang sering MEMPERLEKEHKAN HUKUM ALLAH..

And now I think kerja BERSEORANGAN lebih senang dari kerja BERAMAI2..
Betul tak??



ENTRI NI ADALAH UMUM..XDE NIAT UNTUK MENGENAKAN MANA2 PIHAK..TAPI KALAU TERKENA TU..TEPUK DADA TANYA IMAN~
HARAP MAKLUM~


Dah Baca? Like dan Comment la =)

2 Kata-Kata Pujangga:

Unknown said...

lumrah alam kan, manusia nme dgn islam xsmestinya mati pon dgn islam.kne ingt mengingati antre stu sme lain

Unknown said...

Memang duniawi itu lebih menyeronokkan tetapi akhirat itu lebih menyeronokkan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015