Menilai Sesuatu Bedasarkan Ape?


Pada 9/07/2011 yang lepas..
Aku and the geng ada pertandingan nasyid peringkat daerah..

And apa keputusannya??



KALAH..!!


Aku dapat merasakan aku kalah disebabkan sekolah aku..
Maksudnyer disebabkan kitaorang ni dari
SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN JALAN REKO..
Hakim tu boleh pandang sebelah mata jerr kat kitaorang...


WATHEFISH..:P


And aku merasakan dia tak mengadili secara keseluruhan..
Sebab ada yang perform kat dalam BILIK MUZIK and
ada yang perform kat ATAS STAGE..

Serius..Aku sampai sekarang tak dapat nak redha atas kekalahan aku ni..
Aku berlatih nasyid tu SEBULAN..
Dari ISNIN hingga JUMAAT..NON STOP..
Sampai DEMAM..

Aku bukan nak cakap aku ni bagus..
Tapi aku dah dapat merasakan kumpulan kitaorang yang terbaek..
SERIUS..

Apa pendapat korang nilai sesuatu pertandingan bedasarkan SEKOLAH..
Kalau orang rasa sekolah tu teruk..Korang pandang sebelah mata je..Siap menghina lagi sekolah tu..Layak ke macamtu?


p/s>korang nak xtengok video nasyid aku..kalau xpercaya la~

p/s>Tdi wat experiment..TEST TUBE dengan THERMOMETHER PECAH!!
haha..=)


Dah Baca? Like dan Comment la =)

5 Kata-Kata Pujangga:

Mek Nab said...

Sbr jelah...heheheh

Fyra said...

What the fish :p
haha...
Ini tidak adil ~

Akh Sufi said...

hei2! sy x stujunyer!!!! haha.. hurm, tp kan far... ak agak x berstuju la, well mungkin betol jugak ap yg ko ckp.. cumenyer kan, semua org ad pandangan lain2.. cbe bace nih,

http://warisatul-anbiya.blogspot.com/2011/06/ini-mata-saya-la.html

dan satu lagi mau saya ckp, itu hari kan, ada pertandingan psl bhase arab tau kt skola saya..nak tau ap isu yg ingin sy katekan? hampir 80 peratus yg menangnye adalah smk jalan 3.. ckp saya x tipoo nih..

CuTeMiUt78 said...

salam kenal.. dan salam singgah..
oh.. tak patut2... mana blh menilai sesuatu tu tanpa melihat dulu hasilnya... memang tak setuju

nIeZa_sYid said...

sbar, mungkin bkn rezeki adik kowt....tp mungkin cra penilaian org 2 berat sblh, so don't think too much k... :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015