Pabila Di Kampung~



Part yang paling apabila di kampung ialah:

1) Bilik Mandi cuma ada SATU.Yang nak guna BERPULUH ORANG..
Yang sedang menggunakan tu tak sedar plak BERPULUH orang lagi menunggu die..
Gua Tak boleh mandi awal2 sangat sebab air di kampung memang sejuk!!

2) Bila malam raya budak2 kat kampung tu main mercun macam main meriam sampai 4pagi baru berhenti..Ikutkan hati gua nak baling meriam kat muka die..hoho!!

3) Tiada internet!!Hati gua akan gundah gelana kalau takde internet!!

4) Tiada cousin yang kamcing sama gue..:(

5) Tudung melekat kat kepala 24hours..
*Naseb baek wajib..Tu la gua suka duk rumah sndiri je*


Dah Baca? Like dan Comment la =)

1 Kata-Kata Pujangga:

AM said...

Seronoknya beraya di kampung! Dah lama tak beraya di kampung, dapat sambut awal Ramadan jek di kampung. Setuju 100% dgn nombor 3! ;D

Entri terbaru : Ulangtahun Perkahwinan Bertukar Tragedi Hitam Di Bulan Ramadan :'(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015