Aku Paling Susah Kat Selangor ni~


Aku pikir aku paling susah kat Selangor ni~
Semua kepayahan terletak pada aku~

Tapi bila aku pandang dunia luar ada yang lagi susah dari aku~
Aku ni sangat senang kat dunia ni~

Aku tak perlu BEKERJA untuk tampung keluarga..
Umur sebaya aku dah ada yang bekerja untuk SARA KELUARGA~

Aku pikir aku je yang mempunyai abang dan adik yang sangat sengal aka menyakitkan hati~
Rupernyer ada yang lagi teruk dari tu..

Aku baru sedar betapa bertuahnya diri aq punya abang2 dan adik2 yang sengal macam tu..
Alhamdullilah parents tak pernah bergaduh dan tiada penceraian dalam keluarga aku..
Alhamdullilah adek beradik aq xde penagih dadah or masuk penjara=)


Yang pasti aku tidur ada bantal dan tilam+kipas wlaupun xde aircond tetap sejuk=)
Aku makan dan minum stiap hari..
Aku pakai baju setiap hari and every month ada baju baru~



Saper2 yang pernah merasa cam aku nii...
Baek kau "keluar" dari dunia korang~
Kadang2 kawan yang kita sangka senang dan berkemampuan itulah yang paling susah~
Hidup keluarganya tunggang langgang~



p/s>Ada sesetengah orang suka pakai muka orang lain kat facebook die..
Tak Malu ape??Bila orang puji gambar tu dengan muka sengal kata TERIMA KASIH..
dan kata die tak curi muka orang~Padahal tu bukan muka sendiri~
heyy tolonglaaa memang xmalu betull klau ada manusia camni~

Dah Baca? Like dan Comment la =)

3 Kata-Kata Pujangga:

Suza said...

alhamdulillah bersyukur lh kiter berada dlm kuarga yang xssh sgt n xsng sgt hehehe

hamzah ian said...

syukur lah

Anonymous said...

Balang Kuih & Sarung Kusyen Buatan Tangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015