Background Mane The Ohsem?


Pada SEGMEN:SAYA KOMEN BLOG ANDA haritu ramai yang cakap background aku ni menyakitkan mata dan tak lawa..Haha~Jahakk gile korang..
Ehh xdelah gurau2 je ye..Aku terima segala kritikan korang dengan baik=)

So mulai tahun 2012 aku akan tukar semua baru..Header baru..Background baru..Shoutbox baru..Segalanya baru=)So pada 31 desember 2011 aku akan private kan blog untuk edit sepenuhnya=)

Tadi aku google background and aku jadi rambang mata pulak..Tak tau pilih mana..HAHA~So 80% pilihan backround di tangan korang..20% lagi aku akan mintak pendapat rakan blogger yang terdekat..hehe=)


Korang nyatakan no backround ok dan bagitau kat comment blog=)
Hope korang boleh tolong saya ye=)Semua ni aku amik secara random kat google..Tak credit takpe ye?

Terima Kasih banyak2 kepada sesiapa yang membantu..Saya sangat2 menghargainye=)


Dah Baca? Like dan Comment la =)

17 Kata-Kata Pujangga:

mAy Lee said...

1. 2
2. 6
3. 8
4. 1
5. 4
6. 5
7. 7
8. 3
9. 9

sbb.. according to my fav la tu... :)
juz pendapat sy laa.. :)

Balqis Azhar said...

paling suke nmber 6 !

Yuyu Ashari said...

i think no 7 n 3 tu suits better laah~ hehe. :)

♥ MiZ NaBieLa ♥ said...

no.6 paling bekenan dimate ni...heee~

Anonymous said...

sy pilih num 3 ngan 7 :) ohsemmmm lorh XD

Anonymous said...

better kekalkan sebab xde rasenye blogger lain guna tema mcm blog ni,tapi kalau ramau cakap tukar,terpulanglah,its just my opinion.

Anonymous said...

yang nombor 6 tu.

FarhanahAdzlan said...

@Anonymous thankyou for your opinion..tapi ramai yg xsuka dngan colour sbab mnyakitkan mata mmandang ni tu la saya nak tukar..=)

Ebell Lee Syasya said...

nombo 6 !! :D

ain soofiyah said...

6 sesuai kot

ciknana said...

7 kot :)

cik LyLy said...

6 cantik :)

CeriteSiGadis said...

no 4 ngan 6 :)

mumui said...

7/...=)

soniacamili said...

6 @ 4...tp, 6 kot okey...;D

mujagirl92 said...

no 4 should be the one :D

Anis Syazwani said...

Nombor 7 :D
nmpk mcm vintage. tak serabut and cerah, tenang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015