Idola Kecil vs Vokal Bukan Sekadar Rupa



Kalau dibandingkan Idola Kecil dengan Vokal Bukan Sekadar Rupa(VBSR) aku rasa Idola kecil lagi sedap nyanyian die...Siapa setuju?
Kadang2 aku bosan tengok VBSR ni~Hehehehe~

Tapi walaupun begitu aku begitu tidak menyokong Idola Kecil sebab dari segi berpakaian dan pergaulan mereka agak tidak terbatas..Melentur buluh biar dari rebung rite?

Tapi aku fikir positive mungkin bila dah besar nanti mereka akan sedar sendiri=)
Tapi terkadang memang ada yang parents dia tak kisah anak dia bertudung atau tidak..Bergaul dengan siapa pon tak kisah~Sebab apa?KLIK SINI~


Juaranya adalah Asmidar =)
Apa pendapat korang?Korang setuju tak pendapat aku tentang Idola Kecil?


Dah Baca? Like dan Comment la =)

2 Kata-Kata Pujangga:

anis said...

idola kecil nyanyi lagi beat dari
vbsr.
kalau ik lawan dgn vbsr mesti ik menang !

anis said...

*lagi best

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015