Kenangan Lalu vs Masa Akan Datang


Lagi beberapa hari je lagi tahun 2012 akan tiba..
Selain dari takutkan nak SPM TAHUN DEPAN..
Terkadang aku ingat jugak kenangan lalu..=)

Tahun depan TAHUN LAST AKU BERSEKOLAH kodd~
Lepastu tak tau apa cerita aku kalau dah tak sekolah lagi..HAHAHA~

Kenangan FORM 3 TAHUN 2010=)










Ohyeah!!Aku amat rindukan time form 3..Tak tau kenapa...Tahun tu paling banyak kenangan dalam banyak2 tahun aku bersekolah..HAHAHA~

Dua gambar bawah ni semua time dah form 4..Dah takde honeymoon2 lagi dah~
Tak dapat bayangkan aku struggle tahun depan nak SPM..Sebab tahun ini adalah tahun paling banyak aku buang masa dengan melepak..HAHAHAHA~

Walau dah banyak kali cikgu aku nasihat budak Science TAK BOLEH HONEYMOON macam budak sastera~Tu la tengah menyesal result final exam macam hareem~~



Ada yang comment haritu nak tengok rupa aku..Nah kat bawah ni yang pakai tudung putih tu la aku..Bukan muka putih tu tau..Itu cikgu aku..HAHAHA~

Ini boleh dikatakan muka suci lagilah time FORM 3 2010..Sekarang muka form 4 dah lain..Muka macam =,=..Banyak dosa agaknya..hehehe~Aku takde gambar single sebab aku jenis tak suka tengok muka sendiri..HAHAHA~


Sape2 yang pernah bersekolah tu cuba cerita sikit tahun mana paling best bagi korang?Cerita2 sikit kat comment blog ni nak tau jugak=)



Dah Baca? Like dan Comment la =)

1 Kata-Kata Pujangga:

aamalinaazman said...

weeeeee
teringat jugak zaman pmr, zaman spm
hehehe

ada 2 sekolah, dua2 bes
hehehe

sekolah agama
sekolah teknik
dua sekolah berbeza tap beshh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015