Perangai Yang Langsung Tak Berubah~


Aku ade terjumpa kawan lama masa sekolah rendah~
Agak lama laa tak jumpa~5TAHUN kodd~Lama la tu~hahaha..

So pastilah banyak benda dibualkan..Rite?
Tapi ada dua benda point utama yang aku ingat~


Dia>Kau dari sekolah rendah..Siapa sebelah kau mesti kena ada tisu..Lagi2 kalau makan aiskrim..Tak sah kalau aiskrim tu tak merebak mulut kau..Kalau seharian dengan kau kena bawak sekotak tisu ni~Kau kena ingat kau tahun depan dah form 5 bukan darjah 5 ok~

Aku>Ala~macam aku nampak die nak comot nak merebak kat mulut aku ni..Takkan bila rasa cam nak comot nak ckap "Ehh jap2 aku nak sediakan napkin baby spya xtumpah atau xcomot~"..Gitu maksud kau?
gambar gugel~

Dia>Adik aku pernah terserempak dengan kau dekat rumah nenek kau tp aku tak ingat bile~Dia sangat terkejut kau dah kurus..Dan sekarang bila dah nampak depan depan mata baru aku percaya cakap adik aku..HAHAHA(die gelak jahat)..Apa cer hah kau boleh kurus sampai macam ni?Stress?Diet?
Kurang makan?

Aku>Weyh ini sudah lebih..Sepak kang..Stress kebendernye~parents aku bukan bercerai berai naik mahkamah bagai keluarga hancur retak dan rapuh..Alhamdulillah xde sume tu..Diet?Kurang makan?Kau tak nampak aku tengah rembat 3bungkus cheezy wedjes sorang?Selama 16 tahun aku hidup ni aku rasa aku tak pernah tak makan sampai sehari..Hari2 aku makan weyh~

Ade ke die patut cakap camtu..Ade merajuk 32 saat ngan die jap..hahaha~
Tapi yang penting aku beruntung dapat kawan cam kau..Dah 5tahun tak jumpa but kau masih ingat muka aq tanpa ragu2..
Aku minta maaf sebab aku lambat nak ingat kau..Bukan aku lupa langsung kau..Just samar2 aku perlu masa nak ingat penuh je..Jangan kecik hati ye=)



Kalau korang tanya aku apa erti kawan,sahabat dan yang
seerti dengannya seriously aku tak dapat jawab dengan tepat
or memang tak boleh jawab langsung kodd..

Tapi satu jawapan yang pasti kawan or yang seerti dengannya itu ialah korang akan dapat rasa dia sentiasa ada dengan korang mendoakan korang walaupun berjauhan or terpisah jauh~Jauh dimata Dekat dihati rite?


Dah Baca? Like dan Comment la =)

5 Kata-Kata Pujangga:

Ratu Lissa said...

hahah.. dah 5 tahun tak jumpa perangai masih tak berubah jugak :p err, kalau saya mkn ais krim pun mcm dia jugak, hahah :p

Lia Irdelia said...

terpisah jauh tapi tetap dihati.

indah! :)

ima said...

hihi...kalo sya mkan aiskrim bkan mrebak smpai ke mulut,,habis merebak sampai ke pipi n hidung...

Anonymous said...

org kata kwan suka2 ramai
kawan waktu susah, susah nak cari
tapi sape nak kawan dgn org yg menyusahkan..

hehehee

to my blog - Acapsuur (>,<)

Cik Purple said...

wah bestnya dapat jumpa kawan lama.. =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015