Review Follower ke-1995&2000=)


Ini blog folower ke 1995=)
Rasanya ini blog baru kalau tengok dari folower dia la~
Dia ni PMR tahun ni~Doakan dia 9A ok=)
My Photo
Nama die Ainaa Hafizah and tinggal di Kampar~Berzodiakkan LIBRA~Tu je yang aku tau.Tak dapat nak selidik lebih mendalam..Gambar dia pon aku curi senyap2..haha~

Blog dia ni memang dah lawa=)Just ada beberapa je yang perlu diperbetulkan iaitu jadikan bahagian comment kepada pop up window dan buang word verification tu ye=)Itu lebih mesra pengomen=)
Dan kalau boleh button folower tu letak atas sekali supaya senang orang nak folow tak tercari2..hehe=)

Kita berkenalan sambil bertukar2 pendapat la ye dear~Hope dapat terima komen yang tak seberapa tu..hehe~
Apa2pun terima kasih sudi follow blog yang tak seberapa ni ye..Appreciate it=)

Ok dah2..Pergi terjah ramai blog budak comel ni..KLIK SINI~

Inilah rupa blog yang ke 2000=)
Aku dapat tau ini memang blog baru ditubuhkan sebab baru ada dua post..
Dan blog dia berkaitan dengan kisah hidup dia~
Aku suka nama dia..hehe~

Nama>Syarifah Nur Laila Maysara
Umur>17tahun
Tarikh Lahir>3/3/1994
Asal>Kelantan
Makanan feveret>Laksa Penang
Artis feveret>Heliza Helmi
Pemain bola sepak feveret>Dia tak minat bola~
Blogger feveret> FarhanahAdzlan*ok perasan*


Hrmm yang ni aku kasi biodata sebab sempat berkenal2 dan mengorat dia jap kat facebook..hahaha~Aku penat nak taip panjang2..Dah pukul 1.55 am..
So pergi terjah blog kakak ni ok~Dia lagi tua dari saya..HAHAHA~
Terjah BLOG DIE~Gambar cik blog ni tak dapat dikesan~


Kenapa 1995&2000?Sebab 1995 tahun lahir 2000 tu tak tau sebab apa..haha~
Dulu follower ke 999&1001 iaitu FIFAHNAZRI dan HAFFIZ aku kasi habuan~
Nak tau ape?Pernah cerita KAT SINI~

Dalam setahun dapat 1000 folower je~Tapi alhamdullilah ada jugak yang sudi jenguk blog ni=)
Terjah tau blog AINAA and SIS LAILA=)
Terima kasih beriban2 kepada 2002 follower setakat jam 2.18 am 14 disember=)
Rasa macam ada yang kurang dalam blog ni or jelik dalam blog ni~
Tapi apa ye?Kalau ada bagitau ye~Open dalam menerima sebarang pendapat~


Dah Baca? Like dan Comment la =)

7 Kata-Kata Pujangga:

♥nyeto89♥ said...

tahniah :)

ct kektus said...

wewiitt. dah 2012 nampaknyaq. =)

hyz said...

oke sy terjah diaorg ni.. hehe

Rin Saharina said...

wahhh,congrats ;)

the click said...

tahniah!

mine said...

lawa la blog awak.. nice blog, sy bru jadi blogger, :DD follow my blog, selamenye.blogspot.com terima kasih :DD

ROJAK said...

banyaknya follower walaupun background berbelang-belang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015