Soalan Cik Debab=)


Ini soalan dari CIK DEBAB=)

Anda ada bofie tak ? admire org ade tak ? nama kan dea ?
-->Tiada=)Admire banyak malas nak sebut..hehe~

Pernah rasa kesal tak dengan someone ?nickname tapi sebab pe ?
Hrmmm..pernah kodd..dengan someone sebab dulu someone tu baik tapi selepas 5tahun someone tu jadi sebaliknyer~

Suka tak kucing ? lipas ? cicak ? senaraikan 5 sb suka dan tak suka :]
Kucing dulu ye~Sekarang tidak~Lipas cicak bagai tu op course la xsuka~
Saya xde sebab xmenyukainya..hahaha~

Suka belog sape ? mentionedkan 5 org (:
Suka semua blog yang ada kat Malaysia~Specifik ada kat Senarai blog yang ada kat bloglist=)

Pendapat tentang cermin mata ?*cool or not ?
Op course cool~Saya pakai spek..Takkan nak kata diri sendiri tak cool..HAHA~


Antara fb dengan tweeter mana best ? 5 sebab best and x best ?
Facebook maybe..Twitter malas nak buat account die..

suka or tak suka blog cik debab ? *3 sebab suka and tak suka
Suka=)Blog awokk lagi lawa dari saya,Header yg simple but ohsem dan sebab saya suka la..hehe~
Hobby ? cita cita ? cinta ?
Hobi?Takde hobi yang specifik..Sebab everyday aku terperap kat rumah je..Maybe blogging,Facebook dan tengok drama korea berulang2 kali..haha~

Cita-cita?Dulu doktor..But sekarang tidak lagi..Tunggu result SPM next year baru nak rancang tentang cita2 kodd~

Cinta?Tak pernah lagi pikir pasal benda ni sebab aku rasa benda ni remeh dan temeh dan tk perlu dipikirkan lagi pada usia skarang..Kalau kata parent..kawan2 dan guru2 boleh tak?Cinta dan sayang sama kan?hahaha~


Suka tak math ? sc ? 5 sebab suka dan tak suka~
Saya kena suka juga sebab saya amik subjek add math dan fizik..kimia dan biology tu sumer berkaitan dengan sc~So kena suka tak boleh tak suka~

Pernah buat kesilapan besar dalam hidup ? kalau ada , nyatakan ?
Tak pernah kodd..Segala kputusan yang dibuat akan aku terima risiko dia sendiri dan takkan menyesal=)

Kalau anda jumpa budak sedang menanggis . apa anda buad ?
Biarr je la kalau budak tu tidak dikenali..HAHAHA..Jahat tak?
Tapi tengok mood dan keadaan la..Klau mood baik layan je la budak tu~



Homework di pusat tusyen lagi banyak dari homework yang cikgu pernah beri..
Aku dah dibiasakan dan dimanjakan sepanjang sekolah menengah jarang bagi homework banyak..Tu la kodd haomework lebih sikit dah merungut..HAHAHA~
#If you do more you get more..HAHA#


Dah Baca? Like dan Comment la =)

9 Kata-Kata Pujangga:

HRC Casing said...

kenapa banyak sangat soalan nih? hahahaha

FarhanahAdzlan said...

@Hilmi Razali dah dia tnya saya jawabje la..haha=)

Fyra said...

Ece ceh,farhanah. Jawapan soklan kedua tu mcm tahu je. HAHA xD

Anonymous said...

jawapan cover line ke? haha~~

FarhanahAdzlan said...

@Azmie mcam cover line ke?mana de?jujur ni..haha~

@Fyra ala kau tau ke?senyap ye=)

Anonymous said...

mostly jawapan selamat...LOL

bwalking here...

to my blog - Acapsuur (>,<)

♥nurulizzatie♥ said...

hye nak tnye. acane buat highlight perkataan perkataan tuh. kalau tak menyusahkan boleh balas dekat shoutbox blog sye. thanks :D

FarhanahAdzlan said...

@♥nurulizzatie♥ yg highlight warna putih tu ye?saya xtau sebab biasanya kalau ayat yg saya copy contoh soalan tu.. kan saya copy terus dari cik debab so automatik die highlight sndiri..walaupun saya tak highlight pon..then saya xtau kenapa jawapan die pun die turut sama highlightkan..maaf xdapat jawab soalan awak dengan tepat=(

♥nurulizzatie♥ said...

owh yeke. oke. thanks erk. nway, thanks sebab bgthu blog takleh tglkan komen. sebab baru edit blog. tak tahu pulak takleh komen. ptt senyap sunyi. haha. bajet ada org nk komen. okbai :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015