Blog Berwajah Baru 2012 =)


Oh yeah Akhirnya dapat melahirkan blog berwajah baru...
Siapa ingat lagi blog aku yang berwarna oren tu??
Ok xpe kalau tak ingat atau tak tau ponn blog ni pernah kaler oren..hahaha~

If ada kekurangan or kecacatan yang buruk dimata korang
dalam blog ini bagitau je ye..
Terima sahaja kalau benda tu betul dan ada baiknye=)

Oh yeah tahun baru ni pon baru nak bermula buat page baru untuk blog ini iaitu
{FarhanahAdzlan06.Blogspot.Com)..Like ramai2 ok..Kalau tak sempat nak update kat blog segala update kat situ je ye=)

Disebabkan tahun ini ialah TAHUN SPM buat aku..Lepas ni memang dah takdelah nak update setiap hari or duduk depan komputer selama 8 jam lagi untuk blogwalking..Baca2 la ye entri yang lama2=)

Maaf kalau korang datang buat kali kedua pastu masih entri yang lama..Tetapi aku amat menghargai pengomen tegar blog aku yang aku dapat perasan iaitu {AIMIE AMALINA} Dia first commenter setelah blog ni bertukar wajah baru..


Esok 4/01/2012 dah bermula persekolahan..Hari esok aku akan bermula untuk mengejar azam aku iaitu 10A+ SPM 2012=)


Blog sekarang ni 100% aku edit sendiri selama 3hari..Nak juling mata aku edit hahaha..Yang header tu aku curik dari blog orang lain..Tapi aku paling suka BLOCKQUOTE ni..hahahaha~


Ohh sangat berat nak tinggalkan blog ni lama2 dan tanpa blogwalking..Mesti trafik jatuh punya..Follower berkurang?Hope ada pembaca setia=)


Dah Baca? Like dan Comment la =)

2 Kata-Kata Pujangga:

Anonymous said...

selamat menduduki SPM , terus berusaha untuk capai kejayaan

aindzaya said...

gud luck in spm dgn azam baru taw!

ta nampak pun header chumil awk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015