SPM Kisahku#1



Semakin banyak benda baru dan banyak benda yang aku paham dalam subjek chemistry..Semakin takut nak pikir aku nak SPM TAHUN INI..
Suka belajar chemistry tapi takut nak jawab exam=,=
Perasaan takut ni lebih takut kalau tengok movie/drama seram..

Dan sekarang ni penyakit DAYDREAM aku makin menjadi2 plak dalam kelas..
Entah apa yang aku pikirkan..Entah apa yang aku angankan..
Aku sendiri tak tau..Tapi yang aku tau apa yang aku pikirkan tu merapek je...
Dah la merapek je..Lepas tu memang tak dapat concentrate la dalam kelas..
Last2 kawan sebelah aku jugak SETENGAH JAM nak pahamkan benda kecik je~

Aku selalu terpikir kalaulah aku tak dapat result cemerlang SPM apa yang aku akan buat lepas tu?Adakah aku akan berjaya masuk U?Kalau tak berjaya macamana masa depan aku?

Tiga perkara kat atas selalu menggangu fikiran aku-,-



Saper yang dah habis SPM?Korang pernah rasa camni ke?Macamana nak hilangkan kegerumuhan dan ketakutan semua ni?
Belum lagi SPM kan aku ni dah macamni..hahaha~

Banyak kan gambar dalam entri ni?Aku suka semua gambar ni..hahaha~


Dah Baca? Like dan Comment la =)

3 Kata-Kata Pujangga:

Jahirah said...

buat yang terbaik....jangan terlalu fikir pasal result.insyaallh kalau dah usaha sungguh2 dan diizinkanNya mesti sukses..

KAMI ;) said...

hmmm. akak baru je habis spm tahun lepas. memang sama apa yang awak rasa tu. kitorang pun rasa macam tu jugakk. takutnya nak tunggu result. :\

Azri Fathurrahman said...

relax je. spm ni memang macam susah, tapi sebenarnya spm ni lah paling basic bila kita dah masuk peringkat matrik/ipt. jangan terlampau stress, kena pandai bagi masa, sebab nanti kalau awak masuk matrik, lagi lah waktu belajar sangat padat dan memang kena pandai bagi masa. kecuali kalau amik diploma tu agak relax sikit. em, yang penting, masa cikgu mengajar tu kena fokus, jangan daydream lagi ye. hehe. anyway, all the best for your spm. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015