Aku Masuk Syarahan??


Tiba2 ada orang suruh aku masuk syarahan..
Time pertandingan 25 Feb~Gila aku camni~

Dah la takde pengalaman langsung pasal syarahan2 bagai ni~
Lepas tu seminggu lebih je lagi ada masa untuk berlatih~

Dah ada orang yang terer~Tapi tak mau masuk plak~
Kenapa dorang pilih aku?
Semua kata bila aku presentation apa2 subjek best?Aku pandai cakap?
But time presentation tu tak sama kan dengan syarahan?

Cikgu pun macam tak yakin nak amik aku jadi wakil sekolah~
Hati aku jadi ragu2 camtu~


Siapa2 yang pernah masuk syarahan tu kongsi2 la
ilmu dengan budak yang baru belajar ni=)



Dah Baca? Like dan Comment la =)

6 Kata-Kata Pujangga:

Unknown said...

syarahan ni kalau tak silap kita kena ready dgn beberapa tajuk . den bila hari pertandingan baru kita tawu tajuk kita . syarahan ni pelukan spontan jugak la . kena cepad berfikir.

FarhanahAdzlan said...

@miRa miA waduh2..takut untuk berhadapan dengan orang yg lebih hebadd dari saya~

Razil Tahir said...

tahniah for the great opportunity!
ala.. tolak tepi soal menang kalah pertandingan..
Juz do your best...
tengok youtube bebanyak... huhuh
you can do it! XD

FarhanahAdzlan said...

@Razil Tahir thankyousomuch bro..InsyaAllah akan buat terbaekk untuk sekolah=)

Eyeme said...

pernah jugak jadi bidan terjun mcm ni..tp bahas..bukan syarahan..so, lega sikit la kot sbb ada 2 partner..hehehehe..bykkan praktis..nak tgk yakin ke x, try dpn cermin...

[wani_mn] said...

syarahan kena fasih bercakap. kena simpan byk idea spontan dlm otak. adik kena rajin praktis lidah ye, jgn bg tbelit2 bila dateline ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015