Nervous Gila Esokkk~~


Esok adalah pertandingan syarahan peringkat daerah..
Gila berdebar kott..Nak tercabut jantung aku ni~

Sampaikan solat zohor tadi kat sekolah yang kebetulan aku sorang je kat situ aku menangis sampai terkeluar hingus bagai*akumemangtaksenonoh*Lepas tu dah la nak jumpa kawan se-syarahan(betulkeniperkataanni) bagi pihak lelaki terlupa plak nak nak bersihkan mata bagai..Malu je tadi..huehehe~
Memang this week aku pening sangat..Banyak benda dalam kepalaotak nak kena fikir..Dengan banyak skip kelas lagi..Dengan tak dapat nak tumpu dalam kelas lagi..Dengan fikir betapa banyak kekurangan yang aku ada..Masa tengahari tadilah terluah segala kesusaha kegundahan aku yang telah aku luahkan pada Allah..Serius lega gila~huehehe~

Fikir tak nak pergi tusyen malam ni sebab nak ikut nasihat si Haziq ni supaya tidur awal dan bangun awal esok untuk hafal teks syarahan..Tapi bila pikirkan balik aku banyak skip kelas minggu ni terpaksalah aku pergi..

Doakan aku dapat buat yang terbaik untuk esok untuk sekolah aku..Ini first time tau syarahan..Tak pernah aku bersyarah sebelum ni..Aku harap klau aku kalah biarlah sebab memang layak aku kalah..Janganlahh aku kalah sebab bias nama sekolah aku..Sebab ape?Nanti gue cerita ye=)



Sesungguhnya hanya pada Allah kita mengadu dan meminta pertolongan..
Tiada lagi tempat mengadu dan meminta pertolongan selain Allah=)



Dah Baca? Like dan Comment la =)

6 Kata-Kata Pujangga:

Miza Idgihat said...

Tajuk syarahan ape ? hee good luck . insyaallah awak dapat buat yang tebaik . amin :)

FarhanahAdzlan said...

@Cik Chokie tajuk die akidah mantap mampu mendepani cabaran teknologi..thankyouverymuch=)

Aufa said...

Akak,saya pun kene buat akidah mantap mampu mendepani cabaran teknologi.boleh tak akak bagi isi-isi teks tu??saya tak jumpa la...e-mail saya: aufacheibrahim98@yahoo.com

The Along Hidayah said...

Assalamualaikum..
Saya mohon sngt tolong emailkan isi2 dalm teks ni ye,, pls.... nak nangis dh rase sbb x dapat cari
tolong email ke thealonghidayah@yahoo.com

Anonymous said...

assalamualaikum, saya nk Tanya akak tentang tajuk syarahan yang akak dpt tu. kalau boleh nk isi2 dia :) . emailkan kat saya ya :)thanks . syahirahrafine17@gmail.com

FarhanahAdzlan said...

@Anonymous maaf. saya xsimpan soft copy dalam komputer saya. semua saya buat kat komputer sekolah. maaf ye.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015