Bersama Orang2 Hebattt =)


Dari kiri: Abang Nizam, saya, Abang Faizal, Kak Fatin

Aku bersama mantan2 pengerusi Pusat Sumber SMK JALAN REKO..
Setiap orang mantan2 aku ni mempunyai khebatan dan kelebihan tersdiri..
Mereka sangat OHSEMMM..

Aku mengambil peluang ini untuk MENYEDUT AURA PENGERUSI dari mereka..HAHAHAHA~Sebab mereka sangat OHSEMM~

Untuk menjadi orang yang hebakkk..Kita mesti bersama dengan orang yang hebakk..Betull tak??

Then berita terbaru plak..Aku pikir syarahan dan kem banjir tu la
yang terakhir aku sertai..Then tiba2 nama2 aku terpilih lagi untuk bahas plak..Tenshionnnnnnn!!!

Cuba korang tengok perhati gambar aku kat atas..Pi tengok rupa aku yang "comel" tu~Rasa2 ada bakat tak nak BAHAS?hahahaha~
*gambarhiasansematamata*

Nak tolak memang tak boleh..Aduhhhh..Aku dah trauma dengan syarahan dulu yang makan banyak masa kelas aku..uwaaaaaa~

Takpelahhhhhh..Aku anggap ini masa aku meringankan beban orang lain..
Moga2 Allah pun mempermudahkan segala urusan aku=)
Betul takk?

Sejak masuk SMK Jalan Reko ni banyak benda yang aku masuk yang tak pernah sekali pon terlintas dalam pikiran aku nak masuk~


So sape yang rasa2 ada pengalaman Bahas Ala Parlimen silalah share2kan ilmu anda=)Ini pon first time join bahas~



Dah Baca? Like dan Comment la =)

1 Kata-Kata Pujangga:

Cik Kay Jue said...

wah... join bahas pula.. hehe.. good luck ea.. try la tengok kat you tube.. mst ada.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015