SPM Kisahku#9 Tak Sihat Time Exam


Perkara gembira sekarang ialah Paper yang berat2 dah lepas..HOHOHO~
Biology..Physic and Chemistry dah lepas..BEBASS!!

Tapi part yang tak besttnye adalah..
Bila dapat kertas Physic je tadi TIBA2 aku BERSIN..
Dan ia makin terukk sampai lepas rehat..
Time jawab Paper 3 Physic..Satu2nya kertas yang aku nak score..
Hampir Setiap satu minit aku BERSIN lebih 5 kali~
Semua yang depan pandang aku~heh~

Bersin+selsema meleleh+tisu habis+badan jadi makin panas+
tangan menggeletar+pening kepala=Tangan stuck nak menulis~

Graph orang lain elok lurus..Graph aku terbalik tunggang~hahaha~
Sedihh kott..Kerja keras nak score Paper 3~Pastu jadi camni lak~

Tapi hati aku terpujuk sikit bila kawan aku cakap..
"Yang baik tu datang dari Allah..Yang tak baik tu Diri Sendiri~
Kau mesti minum air sejuk kan pagi tadi?Tu la kau jadi camtu~"
Mula2 tu terpikir jugak Hari2 aku minum air sejuk time waktu pagi..Tapi kenapa time ni yang nak selsema kan?Kawan aku pujuk lagi hati aku..
"Ada hikmah disebalik tu"

So aku terima je lahh ape yang terjadi tu..
Tapi yang peliknya..Lepas dah habis exam aku dah sihat balik..
Dah takde bersin dahh..


Takpe2..Pasti ada sebab kan kenapa tiba2 aku sakit kan?
InsyaAllah pasti ada yang lebih baik masa depan=)


Dah Baca? Like dan Comment la =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015